ID: 10778
BMW 3-Serie 2.0 TI 318 Compact 2003 Grijs
€4.000,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Beste kijker
Met pijn in mijn hart moet ik afscheid nemen van mijn eerste BMW e46 Compact. Wegens beginnende onderneming is een busje de volgende stap. Zakelijke auto en privé auto is voor mij geen optie. Daarom bied ik mijn auto aan.
Ik heb er probleemloos in gereden. Hij rijd heerlijk. Goede 2.0 motor. Geen lak schade. Enkel achter op de bumper enkele plekjes die haast niet opvallen. De velgen hebben hier en daar wat stoep rand beschadigingen. Ik heb er een nieuwe uitlaat demper onder laten zetten omdat die aan vervanging toe was. Hij heeft net een grote beurt gehad.
Interieur is zeer netjes voor zijn leeftijd. Ik heb er een nieuwe boordcomputer in gezet en een lederen armsteun, De originele radio heb ik nog.
Groot voordeel van deze auto is de lage km stand :105000 km (afgerond naar boven)
Ik kocht hem met 92000 km
Ik rijd er nog wel in. Tot ik mijn busje heb. Die snel komt.
Kortom: deze auto heeft een nieuwe eigenaar nodig die toch een beetje houd van sportief rijden. Want de wegligging is perfect.
Heeft u interesse ?
Bellen kan. Neem niet altijd op !
Voorkeur whatsappen.
0619535744
Mvg
Lars
Met pijn in mijn hart moet ik afscheid nemen van mijn eerste BMW e46 Compact. Wegens beginnende onderneming is een busje de volgende stap. Zakelijke auto en privé auto is voor mij geen optie. Daarom bied ik mijn auto aan.
Ik heb er probleemloos in gereden. Hij rijd heerlijk. Goede 2.0 motor. Geen lak schade. Enkel achter op de bumper enkele plekjes die haast niet opvallen. De velgen hebben hier en daar wat stoep rand beschadigingen. Ik heb er een nieuwe uitlaat demper onder laten zetten omdat die aan vervanging toe was. Hij heeft net een grote beurt gehad.
Interieur is zeer netjes voor zijn leeftijd. Ik heb er een nieuwe boordcomputer in gezet en een lederen armsteun, De originele radio heb ik nog.
Groot voordeel van deze auto is de lage km stand :105000 km (afgerond naar boven)
Ik kocht hem met 92000 km
Ik rijd er nog wel in. Tot ik mijn busje heb. Die snel komt.
Kortom: deze auto heeft een nieuwe eigenaar nodig die toch een beetje houd van sportief rijden. Want de wegligging is perfect.
Heeft u interesse ?
Bellen kan. Neem niet altijd op !
Voorkeur whatsappen.
0619535744
Mvg
Lars