ID: 7735
Rieju rr
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Te koop!
Zeer nette en goed onderhouden rieju rr,
LET OP NIEUWE ROCKSTAR STICKER SET IS BESTELD DUS KAN IK ER VOOR U OP PLAKKEN DEZE IS CUSTUM GEMAAKT EN KOSTE 130€
Deze brommer heeft mij nog nooit in de steek gelaten en werkt naar behoren het is een al redelijk oud type en toen ik hem kocht moest er veel aan gedaan worden wat ook is gebeurd
Er is een nieuwe 50cc airsal onder gekomen. En heeft een poosje met prop in de uitlaat gereden waardoor hij begrenst is geweest tot 65km/h tegenwoordig rijdt hij ongeveer 85+ km/h doordat ik de prop er netjes uit gehaalt heb (deze heb ik nog liggen dus kan er zo weer worden ingezet). De ketting en tandwielen waren volledig versleten en dat heb ik vervangen met een nieuwe regina ketting een van de beste voor schakelbrommers. De wiel lagers hadden ook hun beste tijd gehad dus die zijn ook vervangen 300km geleden dus kan u nog heel lang op door rijden. Ook is er vanalles aan de elektrische delen gedaan zodat alles werkt behalve de knipperlichten maar die zijn niet verplicht omdat dit model voor 2005 gemaakt is er is ook een nieuwe offroad voorband opgekomen van het merk kenda een van de top merken en er is een nieuwe stuur rol opgekomen van het merk renthal ook is er een nieuwe toeter opgekomen en led verlichting aan de achterkant geplaats inplaats van pitjes
Ook zijn de rem schijven gereviseerd en werken goed onlangs nog een nieuwe rempomp opgekomen 100km geleden dus problemen met de remmerij zult u niet ondervinden. De buddyseat is een carbon look zadel leer opgezet deze is net nieuw en ziet er goed uit geen krasjes of barsten ook is de spanningsregelaar vervangen
Er zit ook een goede uitlaat onder van het merk metrakit, en de aluminium velgen glimmen mooi als ze gepoetst zijn ik spuit ze dagelijks in met velgen reiniger waardoor ze er nog netjes uit zien het frame en voor en achtervork zijn recht en netjes
Ik doe de brommer weg omdat ik een ander type wil dus als u een mooie schakelbrommer kan ruilen tegen deze is geen probleem
Minpuntje is dat hij niet op de standaard kan staan omdat de standaard veer is afgebroken deze kosten 5 euro bij een bromfietsbedrijf
LET OP! Geen onzib biedingen een kenner weet wat dit allemaal heeft gekost en heb de brommer nu 5 maanden en dit is er dus allemaal aan gedaan om hem weer netjes te krijgen
Zeer nette en goed onderhouden rieju rr,
LET OP NIEUWE ROCKSTAR STICKER SET IS BESTELD DUS KAN IK ER VOOR U OP PLAKKEN DEZE IS CUSTUM GEMAAKT EN KOSTE 130€
Deze brommer heeft mij nog nooit in de steek gelaten en werkt naar behoren het is een al redelijk oud type en toen ik hem kocht moest er veel aan gedaan worden wat ook is gebeurd
Er is een nieuwe 50cc airsal onder gekomen. En heeft een poosje met prop in de uitlaat gereden waardoor hij begrenst is geweest tot 65km/h tegenwoordig rijdt hij ongeveer 85+ km/h doordat ik de prop er netjes uit gehaalt heb (deze heb ik nog liggen dus kan er zo weer worden ingezet). De ketting en tandwielen waren volledig versleten en dat heb ik vervangen met een nieuwe regina ketting een van de beste voor schakelbrommers. De wiel lagers hadden ook hun beste tijd gehad dus die zijn ook vervangen 300km geleden dus kan u nog heel lang op door rijden. Ook is er vanalles aan de elektrische delen gedaan zodat alles werkt behalve de knipperlichten maar die zijn niet verplicht omdat dit model voor 2005 gemaakt is er is ook een nieuwe offroad voorband opgekomen van het merk kenda een van de top merken en er is een nieuwe stuur rol opgekomen van het merk renthal ook is er een nieuwe toeter opgekomen en led verlichting aan de achterkant geplaats inplaats van pitjes
Ook zijn de rem schijven gereviseerd en werken goed onlangs nog een nieuwe rempomp opgekomen 100km geleden dus problemen met de remmerij zult u niet ondervinden. De buddyseat is een carbon look zadel leer opgezet deze is net nieuw en ziet er goed uit geen krasjes of barsten ook is de spanningsregelaar vervangen
Er zit ook een goede uitlaat onder van het merk metrakit, en de aluminium velgen glimmen mooi als ze gepoetst zijn ik spuit ze dagelijks in met velgen reiniger waardoor ze er nog netjes uit zien het frame en voor en achtervork zijn recht en netjes
Ik doe de brommer weg omdat ik een ander type wil dus als u een mooie schakelbrommer kan ruilen tegen deze is geen probleem
Minpuntje is dat hij niet op de standaard kan staan omdat de standaard veer is afgebroken deze kosten 5 euro bij een bromfietsbedrijf
LET OP! Geen onzib biedingen een kenner weet wat dit allemaal heeft gekost en heb de brommer nu 5 maanden en dit is er dus allemaal aan gedaan om hem weer netjes te krijgen