ID: 54430
Omschrijving
De heerlijkste wollen jas aller tijden! Deze is handgemaakt in Duitsland, unieke jas. Buitenlaag is van 100% wol, echte robuuste ouderwetse Wollwalk jassenwol. De binnenzijde is van 100% gekookte wol. Dubbellaags zodat het een èchte heerlijk warme wollen winterjas wordt.
Met zeer hoge kraag waardoor je geen sjaal nodig hebt. Uiteraard kan je de kraag ook naar beneden doen als het wat minder guur is. De mouwen kan je omgevouwen dragen, of helemaal lang en dan heb je een duimgat beschikbaar zodat je handen ook warm gehouden worden. De jas heeft 2 grote steekzakken aan de voorkant. De maat is maat 42/44. Omdat hij veel ruimte bij de borst heeft, kun je hem met een kleinere confectiemaat / BH-maat ook gebruiken als draagjas met een kindje gedragen op de buik. Hij is alleen afgelopen winter gedragen. Het is een waanzinnig fijne jas, maar hij mag weg omdat het we toch teveel gaat vervelen om elke keer van jas te wisselen als ik de paarden ga verzorgen. Dat vind ik zonde met zo\'n mooie jas. Wil niet dat hij vies wordt en dan loop ik alsnog in een andere jas :-P Dus deze mag iemand anders warm gaan houden.
Hij mag weg voor 150 euro. Lager bieden heeft geen zin. Ter vergelijk: de Disana mantel is 300 euro. Die is maar van 1 laag wol en heeft geen capuchon. Afhalen kan in Tinte of Melissant, of ik wil verzenden voor 5 euro, aangetekend & verzekerd via PostNL.
Met zeer hoge kraag waardoor je geen sjaal nodig hebt. Uiteraard kan je de kraag ook naar beneden doen als het wat minder guur is. De mouwen kan je omgevouwen dragen, of helemaal lang en dan heb je een duimgat beschikbaar zodat je handen ook warm gehouden worden. De jas heeft 2 grote steekzakken aan de voorkant. De maat is maat 42/44. Omdat hij veel ruimte bij de borst heeft, kun je hem met een kleinere confectiemaat / BH-maat ook gebruiken als draagjas met een kindje gedragen op de buik. Hij is alleen afgelopen winter gedragen. Het is een waanzinnig fijne jas, maar hij mag weg omdat het we toch teveel gaat vervelen om elke keer van jas te wisselen als ik de paarden ga verzorgen. Dat vind ik zonde met zo\'n mooie jas. Wil niet dat hij vies wordt en dan loop ik alsnog in een andere jas :-P Dus deze mag iemand anders warm gaan houden.
Hij mag weg voor 150 euro. Lager bieden heeft geen zin. Ter vergelijk: de Disana mantel is 300 euro. Die is maar van 1 laag wol en heeft geen capuchon. Afhalen kan in Tinte of Melissant, of ik wil verzenden voor 5 euro, aangetekend & verzekerd via PostNL.