De gratis Advertentie site van Eindhoven en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Eindhoven en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Fietsen en Brommers
  3. Fietsen
  4. Racefietsen
ID: 53618
Advertentie ID: #53618 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Oldtimer wielrenfiets van SNEL

Oldtimer wielrenfiets van SNEL
Oldtimer wielrenfiets van SNEL
Oldtimer wielrenfiets van SNEL
Oldtimer wielrenfiets van SNEL
Oldtimer wielrenfiets van SNEL
Oldtimer wielrenfiets van SNEL
Oldtimer wielrenfiets van SNEL
Oldtimer wielrenfiets van SNEL

€200,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Gijs26
Adres: Ede
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Goedwerkende wielrenfiets van SNEL uit Utrecht
Deze fiets is vooral geschikt voor lange mensen.
Ik denk dat de orginele banden er nog om zitten, wel zijn ze niet helemaal nieuw meer. De fiets heeft twaalf versnellingen. 
De ketting en de kettingbladen zien er nog goed uit.
Ik heb hem zelf gekocht op een boerenmarkt. Toen zag hij eruit alsof hij lang had stilgestaan, maar wel weinig gebruikt was. Ik heb er zelf zo rond de vijf keer op gereden, nu staat hij in de schuur te verstoffen en dat is zonde.
Ik heb er zelf andere trappers opgezet, de orginele heb ik er nog bij.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy