ID: 6283
Advertentie ID: #6283 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Welke vrouw wil haar leven delen hier bij mij in Spanje ? ?
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Goedemorgen middag of avond lieve Dame`s
Na wat tegenslagen van dame`s die wel zouden willen komen maar achteraf toch niet wilden of konden door bepaalde omstandigheden waar zij voor het reageren niet bij stil hadden gestaan , vraag ik aan de gene die wel willen reageren om eerst even goed te kijken en na te denken of jij wel in de situatie bent of zit om mijn aanbod aan te nemen om verdere misverstanden te voorkomen.
Als eerste zal ik even schrijven wie ik ben en waar ik eigenlijk naar opzoek ben.
Mijn naam is Karel Merc: en ben geboren op 08 - 08 - 1953 in Amsterdam , om het iets makkelijker te maken ! ik ben 64 jaar en Leeuw van sterrenbeeld.
Van beroep ben ik 45 jaar slager geweest maar kon het bijltje er letterlijk en figuurlijk iets eerder bij neerleggen dan wat ik had geplant.
Ik woon nu alweer met heel veel plezier al 18 jaar in Spanje maar waar van de laatste 3 jaar en twee maande het plezier ver te zoeken is na het verlies van mijn vriendin aan B.K.
Daarom ben ik langs deze weg opzoek naar een lieve ongebonde vrouw (( met of zonder kind , maar ook waar de afkomst en leeftijd geen rol bij speeld )) die hier bij mij in Spanje zou willen komen wonen zonder dat hier maar enige kosten aan verbonden zijn.
Zonder enige kosten bedoel ik dat jij geen HUUR , WATER , GAS of ELEKTRA aan mij hoeft te betalen.
Dit is niet omdat jij bang hoeft te zijn dat hier iets verkeerds achter zit maar om de dood een foudige reden dat ik hier al woon en deze kosten toch al heb , alleen met twee is altijd nog leuker dan alleen.
De enige kosten die er eventueel zouden kunnen zijn is een kleine bijdragen in het levens onderhoud (( boodschappen )) maar dit wel in overleg met jou natuurlijk.
Waar ik zo naar uit kijk als wij samen zouden zijn is dat wij samen konden gaan genieten van langs de mooie stranden wandelen , maar ook om een terrasje te pakken of om op z`n tijd eens lekker uit eten te gaan , maar ook wat de meeste dame`s leuk vinden diverse markten bezoeken.
Maar het zal natuurlijk ook geen straf hoeven te zijn om samen lekker thuis te hangen en genieten van elkaar`s aanwezigheid met een drankje en een hapje erbij.
Lieve dame`s er zit zeker geen addertje onder het gras en ik wil wie dan ook zeker niet ongelukkig maken want dan kan ik beter alleen blijven.
Het is wel mijn bedoeling en ik hoop ook die van jou als jij reageert , om nog wat jaartjes gelukkig te kunnen zijn met zeker elkaar in de waarden latende zoals jij bent en met het respect wat ieder mens verdient.
Ik ga zeker niet voor rijkdom of gouden bergen omdat de eenfout van het leven het mooiste is , maar waar gezondheid en liefde bij mij hoog in het vaandel staat om dat dit nu een maal niet te koop is.
Ook ben ik zeker niet materialistisch aangelegen omdat alles in het leven vervangbaar is maar zeker de liefde en gezondheid niet (( dus wees hier zuinig op )).
Het maakt mij ook zeker niets uit of dat jij nu wel of geen uitkering heb als jij daar maar geen verplichtingen meer van heb zoals solicitatieplicht of re-integratie verplichtingen.
Als jij in zijn geheel bent afgekeurd om wat voor redenen dan ook dan mag jij gewoon met behoud van je uitkering bij mij komen wonen.
Voor de rest zal ik er hier voor zorgen dat jij gewoon sociaal verzekerd zal zijn en dat dit adres ook jou woon en verblijf`s adres zal zijn.
Nog maal`s lieve dame`s ik wil alleen maar gaan voor geluk en niet voor ongeluk.
Lijkt dit jou wel wat ! of sta jij nu al te trappelen om te willen komen , dan zeg ik alleen nog maar even dat er maar plaats is voor een nieuwe liefde in mijn leven en dat ik deze nieuwe liefde nooit zal delen met een ander.
Maar wil jij dan ook een fotootje mee steuren zodat ik ook kan zien met wie ik het genoegen heb ? dank je wel.
Ik ben voor verdere informatie of als jij wil vragen om te mogen komen op de volgende manieren bereikbaar.
E-Mail adres: [email protected]
of Mobiel WhatsApp : 0034 - 602 534 103 (( mag eventueel ook WhatsApp video ))
Wie weet ! ! tot zien`s hier bij mij in Spanje het stadje Los Alcazares.
P.S. Mocht jij met het vliegtuig komen , vlieg dan op Alicante AirPoort waar ik jou dan op zal komen halen na de verkregen vlieg informatie van jou.
Gemeende lieve en warme groet uit Spanje.
Karel Merc :
Na wat tegenslagen van dame`s die wel zouden willen komen maar achteraf toch niet wilden of konden door bepaalde omstandigheden waar zij voor het reageren niet bij stil hadden gestaan , vraag ik aan de gene die wel willen reageren om eerst even goed te kijken en na te denken of jij wel in de situatie bent of zit om mijn aanbod aan te nemen om verdere misverstanden te voorkomen.
Als eerste zal ik even schrijven wie ik ben en waar ik eigenlijk naar opzoek ben.
Mijn naam is Karel Merc: en ben geboren op 08 - 08 - 1953 in Amsterdam , om het iets makkelijker te maken ! ik ben 64 jaar en Leeuw van sterrenbeeld.
Van beroep ben ik 45 jaar slager geweest maar kon het bijltje er letterlijk en figuurlijk iets eerder bij neerleggen dan wat ik had geplant.
Ik woon nu alweer met heel veel plezier al 18 jaar in Spanje maar waar van de laatste 3 jaar en twee maande het plezier ver te zoeken is na het verlies van mijn vriendin aan B.K.
Daarom ben ik langs deze weg opzoek naar een lieve ongebonde vrouw (( met of zonder kind , maar ook waar de afkomst en leeftijd geen rol bij speeld )) die hier bij mij in Spanje zou willen komen wonen zonder dat hier maar enige kosten aan verbonden zijn.
Zonder enige kosten bedoel ik dat jij geen HUUR , WATER , GAS of ELEKTRA aan mij hoeft te betalen.
Dit is niet omdat jij bang hoeft te zijn dat hier iets verkeerds achter zit maar om de dood een foudige reden dat ik hier al woon en deze kosten toch al heb , alleen met twee is altijd nog leuker dan alleen.
De enige kosten die er eventueel zouden kunnen zijn is een kleine bijdragen in het levens onderhoud (( boodschappen )) maar dit wel in overleg met jou natuurlijk.
Waar ik zo naar uit kijk als wij samen zouden zijn is dat wij samen konden gaan genieten van langs de mooie stranden wandelen , maar ook om een terrasje te pakken of om op z`n tijd eens lekker uit eten te gaan , maar ook wat de meeste dame`s leuk vinden diverse markten bezoeken.
Maar het zal natuurlijk ook geen straf hoeven te zijn om samen lekker thuis te hangen en genieten van elkaar`s aanwezigheid met een drankje en een hapje erbij.
Lieve dame`s er zit zeker geen addertje onder het gras en ik wil wie dan ook zeker niet ongelukkig maken want dan kan ik beter alleen blijven.
Het is wel mijn bedoeling en ik hoop ook die van jou als jij reageert , om nog wat jaartjes gelukkig te kunnen zijn met zeker elkaar in de waarden latende zoals jij bent en met het respect wat ieder mens verdient.
Ik ga zeker niet voor rijkdom of gouden bergen omdat de eenfout van het leven het mooiste is , maar waar gezondheid en liefde bij mij hoog in het vaandel staat om dat dit nu een maal niet te koop is.
Ook ben ik zeker niet materialistisch aangelegen omdat alles in het leven vervangbaar is maar zeker de liefde en gezondheid niet (( dus wees hier zuinig op )).
Het maakt mij ook zeker niets uit of dat jij nu wel of geen uitkering heb als jij daar maar geen verplichtingen meer van heb zoals solicitatieplicht of re-integratie verplichtingen.
Als jij in zijn geheel bent afgekeurd om wat voor redenen dan ook dan mag jij gewoon met behoud van je uitkering bij mij komen wonen.
Voor de rest zal ik er hier voor zorgen dat jij gewoon sociaal verzekerd zal zijn en dat dit adres ook jou woon en verblijf`s adres zal zijn.
Nog maal`s lieve dame`s ik wil alleen maar gaan voor geluk en niet voor ongeluk.
Lijkt dit jou wel wat ! of sta jij nu al te trappelen om te willen komen , dan zeg ik alleen nog maar even dat er maar plaats is voor een nieuwe liefde in mijn leven en dat ik deze nieuwe liefde nooit zal delen met een ander.
Maar wil jij dan ook een fotootje mee steuren zodat ik ook kan zien met wie ik het genoegen heb ? dank je wel.
Ik ben voor verdere informatie of als jij wil vragen om te mogen komen op de volgende manieren bereikbaar.
E-Mail adres: [email protected]
of Mobiel WhatsApp : 0034 - 602 534 103 (( mag eventueel ook WhatsApp video ))
Wie weet ! ! tot zien`s hier bij mij in Spanje het stadje Los Alcazares.
P.S. Mocht jij met het vliegtuig komen , vlieg dan op Alicante AirPoort waar ik jou dan op zal komen halen na de verkregen vlieg informatie van jou.
Gemeende lieve en warme groet uit Spanje.
Karel Merc :